فیچرز

ٹیکنالوجی کی دنیا میں تہلکہ مچ گیا

لاہور (ویب ڈیسک ) مارک زکربرگ ایک ایسی ڈیوائس تیار کرنے کے خواہشمند ہیں جس کی مدد سے آپ خود کو دنیا کے کسی بھی حصے میں ‘ چند سیکنڈوں میں پہنچا سکیں’۔جی ہاں فیس کے کے سی ای او.

قیامت کی نشانی لڑکی نے اپنی ہی بہن جو جنم دے دیا

لاہور (ویب ڈیسک )برطانیہ میں اپنی ماں کی خوشی کی خاطر اپنے سوتیلے باپ کے بچے کی ماں بننے والی لڑکی نے اپنی حیران کن کہانی بالآخر دنیا کو سنا دی ہے۔ میل آن لائن کے مطابق اس 25سالہ لڑکی.

نوازشریف کو الٹی ہت کڑی اور انکا گھر یتیم خانہ بنے گا۔۔۔۔ یہ پیشگوئی برسوں پہلے کس نےکی تھی

لاہور (ویب ڈیسک) یہ کوئی دو چار برس کی کہانی نہیں پورے 30برس کا قصہ ہے۔ ہر ہفتے میں ایک دو بار ٹکا محمد اقبال خان کے گھر محفل ہوتی، مرحوم راؤ سکندر اقبال، چودھری نوریز شکور، دو تین بیوروکریٹ،.

یہ وہ جھوٹ ہے جوہر لڑکی ضرور بولتی ہے

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)آپ اپنی بیوی یا منگیتر کے لیے جیسے جذبات رکھتے ہوںاورآپ کوان سے کتناہی پیارہواوروہ بھی آپ کے لئے ایسے ہی جذبات رکھتی ہو لیکن پانچ ایسی چیزیں ہیں جو وہ آپ کو کبھی بھی صحیح نہیں بتائے.

کرونا وبا کب اور کیسے ختم ہو گی ؟ 1400 سال پہلے حضور اکرم ﷺ کی نشاندہی ، جان کر آپ پھولے نہ سمائیں گے

لاہور(ویب ڈیسک)ارطغرل ڈرامہ سیریز میں حضرت محی الدین ابن عربی کا کردار انتہائی مضبوط ہے‘ اسلام نے آج تک دو عظیم مفکرین پیدا کیے ہیں‘ مولانا روم اور ابن عربی‘ ہم جب تک ان دونوں کو نہ سمجھ لیں ہم.

امریکی اسکالر نے 1388 سال قبل حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا دیا گیا پیغام یاد دلادیا

واشنگٹن(ویب ڈیسک) ’’ کسی عربی کو عجمی،کالے کو گورے پر کوئی برتری نہیں‘‘۔۔ امریکی اسکالر نے 1388 سال قبل حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا دیا گیا پیغام جاری کر دیا۔ نجی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق معروف.

حکومت پچھلے چار ماہ سے نانی کا نکاح کر رہی ہے

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)ہماری حکومت پچھلے چار ماہ سے نانی کا نکاح کر رہی ہے اور پھر اس کے خلع کا کیس لڑ رہی ہے‘ دنیا نے جب فیصلہ کیا تھا لاک ڈاؤن کے علاوہ کرونا کا کوئی علاج نہیں.

بچپن اور جوانی عسرت میں گزری

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)خاندان بڑا تھا لیکن روٹی بہرحال ماں ہی کو پکانی پڑتی تھی‘ وہ بیچاری سارا دن گھر کا کام کرتی‘ شام ہوتی تو وہ پورے خاندان کا کھانا بناتی‘ خاندان چولہے کے گرد جمع ہو جاتا‘ ماں توے.

نوکری ٗ عورت اور موسم کا کوئی اعتبار نہیں

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)یورپ میں ایک ہی ادارے اور ایک ہی نوکری سے چپکے رہنے کو نفسیاتی مرض سمجھا جاتا ہے ٗ یورپ کے بارے میں کہا جاتا ہے وہاں نوکری ٗ عورت اور موسم کا کوئی اعتبار نہیں ہوتا لیکن.

اب پچھتانے کے سوا کوئی چارہ نہیں

فیصل آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) اس دنیامیں جرم کب نہیں ہوتا تھا مگر اب تو جیسے شیطان کے پیروکار اپنی مکاری و عیاری کی آخری حدوں کو چھونے لگے ہیں۔ ایسی ایسی وارداتیں سامنے آ رہی ہیں کہ جان کر انسان کو.
Copyright © 2017 insafnews.pk All Rights Reserved
About Us | Privacy Policy | Discaminer | Contact Us