صحت

نوجوانوں کو سختی سے خبردار کردیا گیا

نیویارک (مانیٹرنگ ڈیسک) طبی ماہرین نے جنسی عمل میں منہ کےاستعمال جیسی خباثت کے صحت پر انتہا ئی مضررساں اثرات سے بھی خبردار کردیاہے،ایک عالمی ویب سائٹ نے اپنی رپورٹ میں بتایا ہے کہ کم عمری سے ہی جنسی عمل.

ایلوویرا کے فائدے

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)چہرے کے حسن میں نکھار لانے کیلئے لوگ صدیوں سے ایلو ویرا استعمال کرتے آرہے ہیں۔ عام طور پر ایلوویرا کو سورج کی تمازت سے متاثرہ جلد کو درست حالت میں واپس لانے کیلئے استعمال کیا جاتا.

نیم کے پتوں کا سفوف چہرے کی شادابی کیلئے بہترین ماہرین طب نے طریقہ استعمال بھی بتا دیا

کراچی(این این آئی)نیم بے شمار فوائد کا حامل قدرت کا بیش بہا تحفہ ہے، یہ چہرے کی خوبصورتی بڑھانے کیلئے ہر لحاظ سے بہترین ہے۔ایک تحقیق کے مطابق نیم چہرے کے داغ دھبے اور دانے ختم کرنے میں مدد دیتا.

زخم بھرنا ، اندرونی چوٹ کو آرام آسٹریلوی ماہرین نے ہلدی کے بے شمار فوائد بتا دئیے

کراچی(این این آئی)ایشائی ممالک میں کھانوں میں متواتر استعمال کی جانے والی ہلدی کے استعمال کے بے شمار فوائد ہیں جن میں جوڑوں خصوصا گھٹنوں کے درد کا علاج موجود ہے ۔قدرتی جراثیم کش ہلدی کو کئی طرح سے اور.

روسی صدر پیوٹن نے سب سے پہلے اپنی بیٹی کو ویکسین دی

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک)روس نے کرونا وائرس کے علاج کے لیے ویکسین تیار کر لی ہے اور تجرباتی ادوار سے کامیابی حاصل کرنے کے بعد لانچ کرنے کا اعلان بھی کیا ہے۔ غیر ملکی خبر رساں ادارےکی رپورٹ کے مطابق.

شوگری ڈرنکس کے استعمال سے انسانی جسم میںکتنے فیصدکینسر کے امکانات بڑھ جاتے ہیں

اسلام آباد (این این آئی)پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن(پناہ) کے جنرل سیکرٹری ثناء اللہ گھمن نے کہاکہ شوگری ڈرنکس کااستعمال فیشن بن چکاہے ،جب کہ پس پردہ شوگری ڈرنکس کااستعمال انسان کودل ،ذیابیطس ،کینسر،موٹاپے سمیت متعدد بیماریوںکاشکارکرتاہے ، حکومت کوصحت.

وہ غذائیں جو عام مگر انکا علم آپ کو آج تک نہیں ہوگا

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)صحت ہزار نعمت ہے لیکن اگر یہ خراب ہو جائے تو انسان کو بیماریاں گھیر لیتی ہے ۔آج کل ہاٹ اٹیک کی بڑی وجہ شریانوں کا تنگ یا بند ہونا ہے۔اگر آپ اس کیوجہ سے پریشان ہیں اور.

دنیا بھر میں تقریباً 140ویکسینز پر مختلف مرحلےکے ٹرائلز، بڑی خوشخبری

کراچی(مانیٹرنگ ڈیسک) کوروناوائرس کی ویکسین وقت سے قبل سامنے آنے کی امیدیں بڑھ گئیں،قومی موقرنامے میں شائع رپورٹ کے مطابق معروف عالمی فارما سوٹیکل کمپنیوں کا کہناہےکہ آکسفورڈ ویکسین کمزور امیون سسٹم رکھنے والوں کیلئے محفوظ ہے جبکہ عالمی ادارہ.

مجرب وظیفہ تسبیح سے بندشریانیں بھی کھل جائیں

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)عارضہ قلب میں مبتلا افراد کیلئے انتہائی مجرب وظیفہ، دل کی شریانیں کھولنے کیلئے رب تعالیٰ کے اسم پاک یا فتاح کا ورد کریں۔ اسم تعالیٰ یا فتاح کا نقش بنا کر پانی میں ڈال کر پینے سے.

چرس سے کورونا وائرس سے متاثرہ مریضوں کا علاج

اسرائیل(مانیٹرنگ ڈیسک) چرس کے استعمال سے کورونا وائرس کی وجہ سے شدید بیمار کچھ افراد کی علامات کا علاج ممکن ہے۔ اسرائیل میں میڈیکل کینابس ریسرچ اینڈ انوویشن سینٹر کے طبی ماہرین کا دعوی ۔ تفصیلات کے مطابق ماہرین نے.

کورونا وائرس کی دو ویکسینز کی منظوری

واشنگٹن (ماینٹرنگ ڈیسک) رواں سال کے اختتام تک کورونا وائرس کی دو ویکسینز کی منظوری دیدی جائے گی، ڈبلیو ایچ او کی جانب سے بتایا گیا ہے کرونا وائرس کے خلاف ویکسین کی تیاری پر تیزی سے کام جاری ہے.

ویکسین کی چوہوں پر کامیاب آزمائش

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک )ایک امریکی کمپنی ماڈرنا نے کرونا وائرس کے خلاف ویکسین تیار کی ہے، جس کی آزمائش چوہوں پر کی گئی ہے۔ جس کے کامیاب نتائج کی روشنی میں کہا جا سکتا ہے کہ اس ویکسین سے.

کرونا وائرس لیب میں تیارکیا گیا

اوسلو (این این آئی)ناروے اور برطانوی سائنسدان نے دعویٰ کیا ہے کہ کورونا وائرس قدرتی نہیں بلکہ لیبارٹری میں بنایا گیا ہے۔میڈیارپورٹس کے مطابق ناروے کے برجر سورینسن اور برطانوی پرفیسر اینگس ڈلگلیش نے یہ دعویٰ برطانوی انٹیلی جنس ادارے.
Copyright © 2017 insafnews.pk All Rights Reserved
About Us | Privacy Policy | Discaminer | Contact Us
EnglishUrdu