پاکستان

2 دن تک بند رہے گی،شہریوں کے لئے اہم خبر

لاہور (این این آئی)نیشنل ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (این ٹی ڈی سی) کے ترجمان نے کہا ہے کہ 500 کے وی گرڈ سٹیشن این ٹی ڈی سی روات میں 132کے وی بس بار کی سالانہ مرمت اور مینٹیننس کے کام.

اڑھائی سال میں 14ہزار ارب کا قرضہ

پشاور(آن لائن)عوامی نیشنل پارٹی کے مرکزی سینئر نائب صدر امیرحیدر خان ہوتی نے کہا ہے کہ موجودہ حکمرانوں کی نااہلی کی وجہ سے پاکستان دنیا بھر میں تنہا ہوچکا ہے۔کشکول توڑنے والوں نے ڈھائی سال میں 14ہزار ارب کا قرضہ.

52 فیصد پاکستانی آبادی ہائی بلڈ پریشر کا شکار

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) فشار خون یا بلڈ پریشر کو خاموش قاتل بھی کہا جاتا ہے جو آہستہ آہستہ جسم کو مختلف امراض کا شکار کرکے موت کی جانب لے جاتا ہے خاص طور پر اس کے شکار افراد میں شدید.

ایک اور چینی اسکینڈل

اسلا م آباد (مانیٹرنگ ڈیسک )ایک ہی حکومت میں دوسرا چینی اسکینڈل سامنے آ گیا ہے، پنجاب میں شوگر ملوں کی جانب سے بڑے پیمانے پر چوری چھپے چینی کی فروخت کا انکشاف ہوا ہے۔ایک اور چینی اسکینڈل سامنے آنے.

نواز شریف کو ساری عمر قیام کی پیشکش

لاہور (مانیٹرنگ ڈیسک )سینئر تجزیہ کار ہارون الرشید نے کہا ہے نواز شریف کی پاکستان واپسی کا دور دور تک کوئی امکان نہیں ہے ۔نجی ٹی وی پروگرام میں انہوں نے کہا بیشتر لوگ یہ کہہ رہے ہیں وہ سعودی.

بجلی کی قیمتوں میں اضافے کی سمری تیار

اسلام آباد (این این آئی) پاور ڈویژن نے بجلی کی قیمتوں میں اضافے کی سمری تیار کر لی۔ ذرائع کے مطابق سمری میں بجلی کے بنیادی ٹیرف میں 2 روپے فی یونٹ اضافے کی سفارش کی گئی۔ میڈیا رپورٹ کے.

عمران خان کو اندھیرے میں رکھے جانے کا تہلکہ خیز انکشاف

اسلام آباد (این این آئی)سابق سیکرٹری الیکشن کمیشن کنوردلشاد نے کہا ہے کہ فارن فنڈنگ کیس میں وزیر اعظم عمران خان کو صحیح بریف نہیں کیا جارہا، آئینی ماہرین ان کو صحیح حقائق نہیں بتائے جا رہے۔ایک انٹرویومیں سابق سیکرٹری.

115 ارب روپے کا سکینڈل

اسلام آباد(آن لائن)وزیراعظم عمران خان نے پاکستان پوسٹ میں 115ارب روپے کے سکینڈل پر سیکرٹری مواصلات ظفر حسن اور ڈی جی پوسٹ اخلاق رانا کو طلب کرلیاہے اور دونوں کا موقف جاننے کیلئے وزیراعظم سیکرٹریٹ میں ایک اہم اجلاس اس.

ہزاروں سرکاری ملازمین کے خلاف کارروائی کا فیصلہ

کراچی (این این آئی) سندھ حکومت کی رپورٹ میں 4 ہزار سے زائد سرکاری افسران و ملازمین سنگین الزامات میں ملوث قرار دیا گیا ہے۔سندھ حکومت نے سنگین الزامات کا سامنا کرنیوالے افسران اور ملازمین کیخلاف کارروائی شروع کرنے کا.

واقعی خواجہ آصف نے کشمالہ طارق کو 12 کروڑ دیئے

لاہور(مانیٹرنگ ڈیسک ) سینئر صحافی مبشر لقمان نے دعویٰ کیا ہے کہ کشمالہ طارق کو ذاتی عناد کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔تفصیلات کے مطابق نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ.
Copyright © 2017 insafnews.pk All Rights Reserved
About Us | Privacy Policy | Discaminer | Contact Us
EnglishUrdu